Prezliwestie 2010.04.12. 22:23

Kozmetika

Prézlinek ma szépítkezős napja volt. Délelőtt Juditnál járt kozmetikázáson.

Ezúton is köszönjük szépen Judit kitartó munkáját. Prézli szaporítótól származik, ezáltal sajnos a szőre minősége nem olyan mint fajta társainak, de Judit hősiesen harcol érte, hogy kb. 1 év alatt, megkeményedjen úgy a bundája, hogy normálisan lehessen trimmelni. Ne aggódjon senki, a kutyának természetesen ez nem okoz fájdalmat, nem úgy mint Juditnak kemény munka. Nagyon szépen köszönjük kitartásod drága Judit! :)  Prézli gyönyörű lett. 

Eső ide vagy oda, de ma Prézli a szokásos esti sétája után a kádba kötött ki, mivel már nagyon koszos volt. Vettem neki kifejezetten terriereknek való sampont, hogy ne puhítsam tovább a szőrét. 

Estére egy csodálatosan hófehér, bár kicsit kócos Prézlink lett. Már nem akartam tovább "kínozni" a mai nap, így csak megszárítottam neki a bundiját, és csak nagyjából keféltem át. :) 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mai fényképezésben ismét Bogi segített, természetesen egy marék párizsival.  :)))) 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://prezliwestie.blog.hu/api/trackback/id/tr461916278

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsera 2010.04.18. 09:25:44

Nagyon szépek lettetek! :) Rég' hallottam már felőletek, már nagyon vártam az újabb és újabb bejegyzéseket! :) Sok puszi!!!

Prezliwestie 2010.04.19. 21:40:32

@Maurice74: Köszönjük szépen! Bonnie is gyönyörű kutyus! :)

Prezliwestie 2010.04.19. 21:45:54

@zsera: Drága Zsera! Sokat gondoltam én is rátok, már készül a rendelésem is, csak nem jutok el odáig sosem. 1 hétig Zalakaroson voltunk, előtte 1 hétig készültünk rá, hogy minden munkát lezárjunk, mosás, készülődés stb, aztán 1 hét teljesen kiesett. Haza jövetel után, pedig szintén sok elmaradt munka vár, mosás, meg minden egyéb. Most kezdünk vissza térni a megszokott kerékvágásba. Mi is várjuk a Ti bejegyzéseiteket! :) Hamarosan mindenképpen meglátogatunk benneteket! :) Természetesen benneteket is szívesen várunk hozzánk! :) Puszi!!!

zsera 2010.04.22. 10:03:31

@Prezliwestie: Köszönjük! :) Bocsi a kihagyásokért, de hol vagyok hol nem... szóval rengeteget vagyok bent Pesten. Várunk Benneteket! PUszi!
süti beállítások módosítása