Lassan 1 évesek vagyunk, és sajnálatos módon eljött ez a nap is... ez volt a rémálmom eddig, hogy Prézli megbetegszik. :( Ma reggel nem akart felkelni, nem jött ébreszteni és még az üritési dolgaira sem akart kimenni az udvarra. Ilyen akkor fordult elő, mikor az ivartalanítási műtétje volt. Nagyon rossz az a reggel, amikor nem Ő ébreszt engem. :( Minden reggel, apa kel elsőnek, Ő kiengedi szűklétei elvégzéséhez, aztán küldi hozzám, azaz nem is kell küldeni, mert jön már magától. :) Prézli puszira ébredni nagyon jó dolog. Imádom reggel, mikor még álmos. Ez az egyetlen amikor bejöhet az ágyunkba és persze a reggeli ébredésem ideje alatt, Ő még alszik egyet velem. :))) De ma reggel nem így volt, nagyon megijedtem. Életembe először hőmérőt tettem a popijába, ami 39,9 fokot mutatott. Pánik beindult, a reggeli gyors ébredésem megvolt. Gyorsan ébresztettem a gyerkőcöket, irány az óvoda, míg Ők ébredeztek hívtam az állatorvost, aki némileg megnyugtatott, bár az első gondolata a kullancs által okozott babézia volt. Futás az oviba, majd az állatorvos. Olyan szerencsénk volt, hogy ahogy Prézlit letettem az asztalra pisilt egyet, így egy gyors tesztet a doki rögtön belenyomott, aminek jó volt az eredménye és nyugtáztuk, hogy nem véres a vizelete. Ez nagyon jó hír, mert a rettegett betegségnek a fő tünete a véres vizelet. A láza csökkent mire beértünk, már "csak" 39,1 fok volt, amin meglepődtünk mindketten az doki bácsival. Mivel én nem adtam neki semmit, csak vittem. Kapott szurit, és gyógyszert ami 3 napig szednie kell. A torka nem piros, szóval egyenlőre nagy passz, hogy mi a baja. Amennyiben rosszabbodik irány vissza, de szerencsére javulni látszik, már délután elmászott a kapuig körbe nézni, ami nagyon jó szerintem. Nem olyan, mint máskor, sokkal lassabban közlekedik, azaz az egész kutyus be van lassulva. Délelőtt kapott egy egész virslit, amit viszont jóízűen megevett, egyébként napközben nem is szokott enni, de örültem, hogy van étvágya. Inni is iszik, remélhetőleg gyorsan túl leszünk az egészen. Nem jött a legjobbkor, hiszen vasárnap vizsga, és ma mennünk kellett volna suliba, de végül is egy betegség sose jó. :( Ma csak helyben gyakorolgattunk, hogy nehogy elfelejtse a fektetést, és egy pici sétára készülünk. Nagyon bízom benne, hogy holnapra kutya bajunk lesz!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://prezliwestie.blog.hu/api/trackback/id/tr992087044

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nini-ve 2010.06.17. 09:16:11

Szia Reni, sajnálattal olvasom, hogy Prézli beteg. Jól tetted, hogy azonnal orvoshoz futottál vele. Figyeld, és ha nem élénkül szerintem menjetek vissza a dokihoz (én úgy tudom, hogy a véres vizelet nem az első jel a babéziánál, lehet, hogy kellene vérvizsgálatot végezni(?), persze ha nem volt benne kullancs akkor biztos nem babézia, de hát a doki a szakértő. Remélem nem lesz/nincs semmi baja és vígan játszik. Vasárnap drukkolunk nektek, hogy minden OK legyen a vizsgán. Puszi: Mari&Manó

Prezliwestie 2010.06.17. 09:29:21

@Nini-ve: Szia, Jobban van, de nem jól. Nem lázas, már-már mászkál is, de reggel hányt. Utoljára május végén volt benne kullancs, de akkor megkapta a babézia elleni oltóanyagot. Ezért vagyok kicsit nyugodtabb. Az elmúlt 3 hétben nem volt benne semmi. Egyébként élénkebb sokkal, mint tegnap reggel, és "csak" a rágócsontit hányta vissza amit tegnap vacsora után evett. A vacsi bent maradt, lehet, hogy ez nem is a betegség miatt volt, mivel új fajta rágócsontit vettem. :( Már megint az bizonyosult be, hogy járott utat, járatlanért ne hagyj el...
Köszönöm az aggódásod és vizsga drukkolást is! :)) Puszi Renáta

Prezliwestie 2010.06.18. 21:03:39

@Maxine: Nagyon szépen köszönjük! :)
süti beállítások módosítása