Prezliwestie 2010.02.20. 22:00

Kutya ovi 6.

Az idő kedvező volt számunkra, mert nem esett az eső, sütött a nap, csak a szél fújdogált, de nem vészesen, tehát nem fáztunk. Ettől függetlenül Prézli eszét ma megint otthon felejtettük. :(  Rettentően kamaszodik, újra és újra játszuk a falka vezérségért küzdött harcainkat. Persze hol máshol, mint éppen a kutya suliba jöjjön rá a süketség. :-)  Hiába hívtam, tett a fejemre, mintha nem is szóltam volna, persze nem hagytam annyiban. Viszont ma nagyon berágtam a kutya sulira. No nem azért, mert a kutyám kamasz és ezáltal alkalmi süket is lett, hanem azért mert szép kioktatást kaptam, hogy mit csinálok szarul, amit aláírok, mondják is el, de ezzel egyidőben azt is el kéne mondani, hogy akkor mit hogy csináljak. Pl. túl sokszor hívom be a kutyát (ami szerintem azért nem igaz), ezért már nem jön be. OK, de akkor szerintem az a normális, ha azt mondják, hogy most kéne behívnod. Ráadásul az egyik oktatóval, jót vitáztunk az ivartalanításon is, mivel szerinte nem a kutyát kéne ivartalanítani, hanem meg kell neveleni és akkor nincs probléma. Szerencsémre a másik oktató mellém állt, hogy azért ez nem teljesen igaz, mert az ösztönöket elég nehéz megnevelni, pláne egy terrier esetében. Valahogy az egész úgy jött le, hogy én csak azért szeretném ivartalanítani Prézlit, hogy nekem legyen jobb és könnyebb vele, ez csak azért érdekes, mert valószinüleg akkor nem venném a fáradságot, időt és pénzt, hogy kutya oviba járjak a kutyával. Na mondanom sem kell, hogy az ivartalanításos vita után, én már minden voltam csak jó gazda nem. :( Pedig nem tartom magam rossz gazdának és persze előfordul, hogy Prézli süketséget tetett, de ez nem rendszeres és szerintem egy kamasz kutyánál ez normális is, hiszen próbálgat és persze igyekezne falkavezér lenni. DE sosem fordult még elő, hogy bárkire is rámorogjon vagy hogy velem akarjon aludni és az asztaltól sem kap ennit, sőt már nem is kunyerál, szóval úgy gondolom bármennyire is el van kényezetetve nálunk Prézli, azért azt ésszel tesszük.

Szóval most arra az elhatározásra jutottam, hogy körbe nézek másik kutya suli után. Nagyon szívesen elmennék a népszigeti suliba, de nagyon messze van tölünk, pont a város másik oldala, de ha nem találok a környéken mást, akkor megyünk oda.

Mindettől függetlenül Prézli alkalmi süketségével együtt nagyon jól érezte magát, iszonyatosan koszosan érkeztünk haza, aminek fürcsizés lett a vége.

A bizonyíték, hogy tisztán mentünk. :)  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Itt már alakultunk a koszosság felé...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Az alalkalmi süket Prézli, aki éppen ezerrel szalad felém, szóval azért hallgatott is rám :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

És itt is felém szalad éppen...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mivel Prézli tudatában volt vele, hogy összeségében rossz volt, ezért olyan ártatlan fejjel utazott haza felé az anyós ülés előtt a földön, meg se próbált felülni az ülésre, méghogy a kutyáknak nincs lelkiismeret furdalásuk. :) bár az autónknak ma ez volt a szerencséje.

Haza érkezés után a RETTENET... az elvben hófehér kutyusom... :)))

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ne haragudj rám mamiii, én olyan jól éreztem magam...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A nap büntetése, a fürdés... :))) bár csendben tűri, ettől még utálja... 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

És a végeredmény, egy hófehér, ártatlan, szép és illatos Prézli kutyus. :))) 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nózi Prézli :)))

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mai nap alkalmi süketségéhez, még két dolog is hozzá tartozik, az egyik, hogy drága Piri cica jóvoltából, Prézli egyáltalán nem volt éhes a kutya suliba, így annyira nem érdekelte, hogy párizsival szeretném jutalmazni, hiszen a suli elött puszilt be egy fél zacskó macska kaját. :)

A másik, amit már megfigyeltem, a héten nem tudtunk annyit sétálni, mint amennyit szoktunk, hiszen szinte egész héten szakadt az eső. A parkba nem voltunk tombolni csak vasárnap utoljára és sétálni is a héten csak kétszer jutottunk el. Hiába mentünk el kutya suli elött egy órát rohangálni, az kevésnek bizonyult. Ilyenkor szokott Prézli szabályosan tombolni, persze ezzel nem a bizonyítványom magyarázom, hiszen nem érzem, hogy kéne. 

Egy kutya sulitól én azt várnám el, hogy átbeszéljük a dolgokat és nem kategórikusan azt mondani, hogy én rossz gazda vagyok és a kutya irányít engem, mert ez így ebben a formában nem igaz nálunk. Hiszen számos tényező befolyásolja az ottani viselkedését, még akár az is, hogy éppen milyen (fiú vagy LÁNY) barátokkal szaladgálhat együtt, és a cél a sulival az lenne, hogy ne legyenek befolyásoló tényezők, hanem Prézli minden körülmények között, bárhol, bármikor hallgasson rám.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://prezliwestie.blog.hu/api/trackback/id/tr931777492

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nini-ve 2010.02.22. 14:03:33

Kedves Reni,
Ha elégedetlen vagy a kutyaovival szerintem azonnal hagyd ott. Amit az oktató az ivartalanításról mondott butaság. Nekünk a doki javasolta, mint felelős kutyatartónak a nemkívánatos kölykök ellen, illetve későbbi prosztatagondok megelőzése érdekében- és nem azért, hogy a gazdinak könnyebb lenyen - . Bár Manónál úgy néz ki, hogy az ivartalanítás nem opció, hanem kényszerűség lesz (januárban a heréi még nem szálltak le) Remélem tudósítasz a műtétről. Drukkolunk, hogy minden simán menjen.
Visszatérve az ovira, kutyáink akár 1 hónap alatt is jelentős változáson mennek át és életüknek ebben a szakaszában a legfogékonyabbak, ezért ha váltani akarsz szerintem ne halogasd. Mi a Népszigetre járunk, ahol szombaton és vasárnap 1/2 10-1/2 11-ig van foglalkozás. Bérletrendszer van, ami előnyös, mert szakadó esőben, vagy más program esetén nem vész el alkalom (havi bérlet) A 10 alkalmas 9.000 Ft, az 5 alkalmas 5.000 Ft. 3-7 hónapos kutyák vannak, és mindíg sok kutya van kb. 15-20/csoport (nagyobb testű kutyák külön csoport), így nem kell aggódni, hogy nincs elég játszótárs. Örülnék, ha ti is odajárnátok. Manó és Prézli biztos élvezné, hogy van fajtatárs:))

Prezliwestie 2010.02.22. 17:26:43

Szia!
Természetesen az ivartalanításról mindenképpen beszmolok majd.
Köszönöm hozzászólásod, fel is hívtam a népszigeti kutyasulit, szombaton reggel fél 10-re megyünk. :-) Nagyon rendes volt a hölgy akivel beszéltem, elmegyünk, megnézik Prézlit és persze engem, a viszonyunkat és aztán elmondják hogyan tovább. Remélem el tudtok jönni szombaton reggel Ti is! Jaj de jó lenne! :)))

Nini-ve 2010.02.23. 09:48:42

@Prezliwestie: Ha nem szakad az eső megyünk. Ha nagyon esik, akkor vasárnap (akkor is van foglalkozás). Remélem jó idő lesz és találkozunk. Szia: Mari&Manó

Prezliwestie 2010.02.27. 08:27:01

@Nini-ve: Szia! Úgy döntöttem nem megyünk ma, mivel szakad az eső, ráadásul a szél is nagyon fúj. Nem szeretném, ha megfáznánk, mivel engem már így is kerülget valami. Ha holnap jobb idő lesz, akkor elmegyünk, ha nem akkor, majd legfeljebb találkozunk máskor máshol! :) Igazad van, hogy nem éri meg eláztatni magunkat, pláne, hogy Prézli 2 héten belül megy az ivartalanításra. :)
Puszi nektek és szép napot. Szia, Renáta és Prézli

Nini-ve 2010.02.27. 13:15:41

@Prezliwestie: Szia, mi voltunk ma oviban és Manó nagyon élvezte, csak egy kicsit szemerkélt az eső az elején, de nem volt vészes. Sár viszont volt gazdagon, úgyhogy holnap hótaposóban megyek. Manó a foglalkozás végére kb. úgy nézett ki, mint Prézli a sárban, de alig akart hazajönni. Vissza akart menni és nyüsszögött, hogy nem engedtem.
Remélem holnap jobb idő lesz és ti is tudtok jönni. Pusz: Mari&Manó

Prezliwestie 2010.02.27. 16:29:03

Szia, nem gondoltam, hogy fogtok menni, mivel írtad, hogy ha rossz lesz az idő, nem mentek. Ha tudom, elmentünk volna, de erre felé, reggel olyan viharos szél fújt és szakadt az eső is. Persze már fél 10 felé kezdett kitisztulni. Viszont nekünk fél 9-kor el kéne indulnunk, hogy oda érjünk időbe. Mindegy, majd holnap. Reméljük jó lesz az idő, és nem jön közbe semmi, akkor mindenképpen megyünk. :) Képek készültek Manóról? Ha igen, várjuk! :) Puszi, Renáta és Prézli
süti beállítások módosítása