Prezliwestie 2010.01.16. 19:18

Kutya ovi 4.

Szokásos szombat délutáni programunk a kutyasuli, azaz a kutya ovi. Szombat reggel, tiszta az idő, nem fúj a szél, nem esik az eső. Gondoltam a mai napi időjárás megfelel egy jó kis hancurozásra a kutyaoviba... tévedtem, ezért hoztam pár képet, nem gondoltam, hogy a szakadó esőben készült képeket tudjuk még überelni. Prézli a mai napon 4 fekete csizmát húzott, mikozben 2 német juhász kutyussal hatalmasat futkározott. Mai napon rájött arra is, ha nagyon akar kifér a kerités alatt, így mától már nagyon résen kell lennem, mert ha jobb partnert lát kerítésen kívül, akkor nem gondolkodik, hanem szökik és megfuttat engem is. :) Persze egy kis test edzés senkinek sem árt, és minden esetre nem fáztam picit sem. Mindettől függetlenül nagyon szeretünk oda járni, minden alkalom tartogat meglepetéseket.... :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ketten egy ellen... nem baj én viszont olyan gyorsan futok, mint egy nyúl... :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mai nap végeredménye 4 fekete csizma :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://prezliwestie.blog.hu/api/trackback/id/tr431680143

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása