Hihetetlen, de az égiek kegyesek voltak hozzánk és kibírták, hogy egy délelőttöt ne essen az eső. :) Reméljük ez így lesz továbbra is. Mivel a múlthét vasárnap a szakadó eső miatt, játékos rohangászás volt oktatás helyett, szerdán volt pótolva az elmaradt anyag. Mi viszont szerdán nem értünk oda, mivel Győrben voltam és hááát leszakadt az M1-es autópálya... a 1-es beállt mint a szög, a kerülő utat lezárták az árvíz miatt, így esélyem sem volt időben haza érni. Bosszantott a helyzet, de nem tudtam mit tenni. Így ma igyekeztünk nem lemaradni és hátráltatni a többieket.

Reggel 6-kor kelés, kávé, zuhany, öltözés, indulás. 7 óra 15-kor már indult a gyakorlás, pórázon való sétálás. Mivel minden este becsülettel gyakoroltunk, nem volt vészes, Prézli ügyesen viselkedett. Gyorsan elérkezett a 8 óra, kezdődött az új tananyag. Láb melletti ülés, fordulás jobbra, balra és hátraarc, majd láb melletti séta. Szerintem, ahoz képest, hogy először csináltuk, elég jól ment, persze még sokat kell gyakorolnunk, hogy igazítás nélkül is menjen. 

Ha bárkinek is kétségei lennének a Cerberos iskola felől, ne habozzon, próbálja ki, és látni fogja, hogy nagyon jó módszereket alkalmaznak, számomra nagyon szimpatikus módon. Minden gyakorlat után van pár perc játék a kutyusoknak, ezáltal abszolút játékos tanulás. Prézli is szeret oda járni, boldogan jön velem. Én úgy gondolom, hogy minden kutyának kell egy alap tanfolyam, azért, hogy amit még nem tud, azt megtanulja, és amit mi nem tudunk róla, azt megtanuljuk. Mi Prézlivel olyanok vagyunk, mint borsó, meg a héja, nincs is semmi komolyabb problémám vele, de szeretném, ha ez örökké így lenne, ezért járunk a Cerbibe.

    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Gyere Csubi, nézzünk körbe arra is...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Na, erre itt mi a helyzet...mi jót csináltok?!?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hééé, Hannah várj meg, hova szaladsz annyira...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Végre süt a napocska... :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Diégó: Ó Prézli nekem nincs sok kedvem itt lenni, nem is értem Ti mit élveztek ezen...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Anyával, teljes harci felszerelésben. Látod mami, így kell láb mellett ülni, ma ezt tanultam...:)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hannah mami terrier szerettel elárasztva, engem hívtál?!? vagy engem?!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mivel nem csak Hannah és Csubi jár velem az iskolába, a többiekről is hoztam képeket..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hannah és Prézli

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Te is jössz velünk lustálkodni?!?...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://prezliwestie.blog.hu/api/trackback/id/tr62023313

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsera 2010.05.23. 16:26:24

Nagyon ügyik vagytok! :))

Prezliwestie 2010.05.23. 22:24:50

@zsera: Köszönjük szépen! :) Mikor láthatjuk Marcot is képeken?! :) Puszi Renáta
süti beállítások módosítása