Prezliwestie 2010.04.11. 17:24

Zalakaros

Ezen bejegyzés kivételesen nem Prézliről szól, mivel 1 hétre Zalakarosra utaztunk. Két okból nem vittük magukkal a mi drágaságunkat. Az egyik ok, hogy mivel anyukám hozzánk költözött kutya és macska felügyelőnek arra a hétre, ezért úgy gondoltuk jobb Prézlinek a megszokott környezetben, mint egy apartman szobában. Persze sok helyre elvittük volna magunkkal, de pl. fürdőbe nem engedik be, már pedig áprilisban a legjobb program Zalakaroson a fürdőzés. A másik ok pedig az, hogy a szállásunknak választott apartmanházba 6000 ft/napért engedik be a kutyát, ami 42 ezer forint lett volna egy hétre, ezt mi nagyon soknak találtunk. Így Prézli maradt anyukámmal, de szerintem így is nagyon jól érezte magát. Rettentően hiányzott a kis rosszcsont, pláne a reggeli ébresztése. :-)

Összességében nagyon jól éreztük magunkat, rengeteget fürödtünk, ha éppen nem a hotel élményfürdőjébe, akkor az apartmanház medencéjébe mentünk egyet csobbanni. A gyerekek nagyon élvezték, rengeteget búvárkodtak, Bogi szinte végig karúszó nélkül evickélt, már-már úszott. Van még mit csiszolni ezen tudásán, de nagyon ügyes volt.

Voltunk Keszthelyen városnézőbe, és a Hableány nevű sétahajó fedélzetéről is megnéztük a Balaton vizét közelebbről. A városnézőben az első üzlet, amit megtaláltam az eblepetés bolt volt, gyorsan megleptem magunkat egy "vigyázz a kutya harap" westies táblával és az autómra is beszereztem egy westies matricát. :)

Szinte minden este elmentünk sétálni, vacsorázni jártunk éttermekbe, nagyon sok finom ennivalót ettünk.

Az egyik este még a Dotto nevű kisvonattal is körbe jártuk Zalakarost, közel 50 percen keresztül mentünk.

Rengeteget fürdőztünk, talán a programjaink jó részét ez tette ki.

Keszthelyen a Hableány hajónál...

Balaton parti hattyú és kacsa etetés..

A hajó fedélzetén Bogi :)

Bencus. :)

Apa és Bence vicces játékot játszottak, Bence volt a labda, Apika pedig dobálta...Anya meg infarktust kapott... :)

Sétánk során, egy olyan utcában sétáltunk, ahol minden kertben volt tulipánfa, ami csodálatos látvány.

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.