Ezen sorokat az interneten találtam, már nagyon régen, de mégis fontosnak tartottam, hogy közé tegyem én is, mert nagyon igaznak tartom ezen sorokat.

Prézlit is ezen elvek alapján nevelem és remélhetőleg sokan fontolóra veszik az alábbi üzenetet.

Nagyon bízom benne, hogy sokan úgy gondolják, ahogy én is, milyen igazak ezen kérések.

 

 A kutya 10 kérése:

1. Minden elválásunk- még ha rövid időre is hagysz magamra- fájdalmas nekem. Kérlek, vedd ezt fontolóra, mielőtt magadhoz veszel.

2. Ne szidj és ne büntess szigorúan. Neked van munkád, szórakozásod, barátaid és céljaid- de nekem csak TE vagy...

3. Kérlek, adj elegendő időt arra, hogy megértsem mit vársz tőlem.

4. Mielőtt megütnél, gondolj arra, hogy könnyedén összeroppanthatnám a kezedet- mégsem tennék olyat soha.
 
5. Kérlek, néha beszélj hozzám. Ha szavaidat nem is mindig értem, a hangodat és a hangsúlyodat jól ismerem.

6. Gondolj arra, hogy valamikor szabadon éltem. Engedd, hogy időnként erdőn-mezőn mozoghassak, futkározhassak-ez jót tesz Neked is.

7. Kérlek, ne sajnáld tőlem a jó falatokat. Legjobban akkor ízlenek amikor Tőled kapom -s igyekszem megszolgálni érte.

8. Te vagy az én gazdám, és nem mások. Ezért kérlek, ne kényszeríts arra, hogy idegeneknek is szót fogadjak vagy nekik bohóckodjak - s ne alázz meg előttük.

9. Ne feledd, hogy idővel nekem is kialakulnak az egyéni tulajdonságaim, szokásaim és érzelmeim. Fogadd el, hogy számomra ezek ugyanolyan fontosak, mint Neked a sajátjaid.

10. Kérlek, gondoskodj rólam ha beteg vagy öreg leszek - hiszen Te is öreg leszel egyszer. És ne hagyj el soha, mert én sem hagynálak el Téged soha...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://prezliwestie.blog.hu/api/trackback/id/tr291698494

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása