Ma reggel nem kedveztek nekünk az égiek, mert szakadt az eső és fújt a szél. Áldom az eszemet, hogy tegnap elmentünk egy sportáruházba és vettünk nekem gumicsizmát és esőkabátot. Tegnapi suli után hazafelé jövet több óriás poszter is gumicsizmát reklámozott, ekkor jött számomra az ötlet, mivel a sportcipőm eléggé megszenvedte a tegnapi kutyasulit. Ma mindezeknek nagyon nagy hasznát vettem. :)

Tegnap a pórázon való sétálást tanultuk meg, és tényleg mondhatom, hogy megtanultuk 2 óra alatt, mivel már este nem húzott Prézli a pórázon. Ma reggel gyakorlás közben szintén szinte semmi húzás nem volt. Egyszerűen nem térek magamhoz, hogy milyen gyorsan és hatékonyan tanulunk. Ma nem tanultunk "újat", mivel pocsék időjárás uralkodott és Dorkáék megszánták újonc kutyusokat, így ma egy igazán nagy hancúrozás volt, de elméleti oktatás azért meg volt. Mi kérdeztünk, Dorka és Zsizsu pedig türelmesen válaszoltak. A kutyusok közül a mai találkozót szerintem csak Hannah és Prézli élvezték. Őket nem zavarta sem eső, sem szélvihar, csak szaladgáltak és játszottak nagyokat, fantasztikusan érezték magukat! :) 

Ma róluk hoztam pár képet, és mivel családom pozitív visszajelzése alapján, ma ismét a kutyusok kommentálják az eseményeket. 

Gyere Prézli...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Senki más nem jön velem játszani...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Gyere Hannah, fussunk egyet! :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Én Rumli vagyok, ugyan nem vagyok kistestű kutyus és a sulit is kijártam már, de mivel a Gazdim a tanitó néni, ezért itt lehetek veletek. :)

 

Fényképezzél már engem is naa, én is itt vagyok... és egyébként is olyan jó párizsi illatod van...

:)))

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Persze könnyű nektek, nektek van kabátotok és nem ásztok fáztok, mint én. Igaz nekem is van kabátom, de én mindig jól leráncigálom magamról... (Csubi) 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Naaa Prézli ne szimatolj már, inkább játszunk... :)  (Hannah)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Na gyere, gyerünk, mi lesz már?!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Na jól van, menjünk haza, már kezdek elfáradni, és már senkinek sincs kedve velem játszani... :)  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://prezliwestie.blog.hu/api/trackback/id/tr122008033

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása