Végre túl vagyunk az ivartalanítási műtéten, azaz pénteken lesz még varrat szedés, és aztán mondhatom, hogy túl vagyunk rajta. Prézli az udvaron tányéros (galléros) kutya, a házban pedig kék ruciban flangál, szerencsére már más nem emlékeztet minket a műtétre. Jó az étvágya, a kedve és minden rendben van.

(kop-kop-kop)

Egész héten böngésztem az internetet, kutya sulit keresve. Kihasználtam az alkalmat, hogy beteg vagyok és jó alaposan körbe néztem.

Nagyon szimpatikus volt a Népszigeti kutya suli, szó se róla, de eléggé sokallom a 47 ezer ft-ot egy tanfolyamért. Arról nem beszélve, hogy igazából 3 tanfolyam lenne szükséges, egy igazán jól nevelt kutyához. Összességébe az 150 ezer forint, ami 3*7 hetes tanfolyam, és azt még nem is említettem, hogy napi 60 km autózás, ami 1 tanfolyam alatt kb. 840 km, ami szintén nem kevés. Szóval egyenlőre úgy gondoltam, hogy körbe nézek, annak reményében, hogy találok legalább olyan szimpatikus, de megfizethető iskolát. :)

Listát készítettem a héten, aztán vasárnap drága apával (férjemmel) és persze Prézlivel neki indultunk suli nézőbe. Sajnos volt amelyikhez el sem jutottunk, mert olyan út vezetett odáig, hogy alig bírtunk bejutni. Gondoltam pár szem eső esetén, szinte megközelíthetetlen, de mivel egyedül fogok járni Prézlivel nem szeretnék bele ragadni a több száz méteren tartó föld útba. Az autóról nem is beszélve, hogy szegény kap eleget a Pesti utakon. Minden esetre itt legalább jól megfutattuk Prézli a semmi közepén! :) Erről hoztam ma pár képet.

A lényeg a lényeg, hogy találtam olyan kutya sulit, amilyet kerestem! :))))

Nagyon bíztam ebben a suliban, mivel itt külön kistestű kutya képzés is van, ami szerintem nagyszerű. Ez a suli a Cerberos Kutyaiskola. Bementünk a férjemmel, készségesen bemutatkoztak, elmondtak mindent. Mosolygósan kedvesen, a suli szinte tömve volt kutyussal és persze gazdijaikkal. A gazdák köszöntek nekünk (persze aki éppen arra járt a pályán) és nem utolsó sorban mosolyogtak!!! Éreztem, hogy itt a helyünk, igaz nincs közel, hiszen a XVII. kerületben van, bár még mindig közelebb, mint a Népszigeti suli. Meghallgattunk minden információt, aminek jó részét tudtam, hiszen elolvastam a honlapjukon, aztán jött az ár kérdése. 6 hetes tanfolyam, szombat és vasárnap, pótlás szerda este, 30 ezer forintért, DDEEEE ivartalanított ebeknek 20 ezer forint!!! :) Mivel ezzel szeretnék ösztönözni a gazdákat, hogy ivartalanítsanak. Nos ekkor már megszületett az elhatározás, ide szeretnénk járni. Áprilisban indul a következő kistestű kutyusoknak való tanfolyam, de valószínűleg csak a Május eleire fogunk tudni elmenni, egyéb dolgok miatt.

Sikeres nap végén mi is lehetne Prézlinek nagyobb ajándék, mint egy csülökcsont! Mivel 2 db csülköt főztem a bablevesbe, így vasárnapra is jutott Prézlinek egy hatalmas csont, amit jóízűen elrágcsálhatott!  :) 

Prézli a puszta közepén...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Végre még egy csülökcsont! :)   nyam-nyam 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lééégyssziiii kéééérem viiissza a csontomat, naaaa lééégysziiiii....

Mindig csak ez a villogás...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Köszönöm :))))))

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://prezliwestie.blog.hu/api/trackback/id/tr971821758

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása