Ma reggel -10 fokra ébredtünk, ezért Prézlit elvittem magammal dolgozni. Mivel Prézli napközben, ha nem vagyunk itthon akkor kint tartozkodik a kertben, természetesen van bélelt, ajtós, full extrás kutyaháza, mégis úgy gondoltam a mai hideg már túl sok lenne neki. Egy probléma volt csak, hogy mára Békéscsaba volt úticélnak beírva a naptáramba. Így ezt a hosszú utat tettünk meg ma, több kitérővel. 3-szor álltunk meg, különböző szántóföldeken, hosszabb időre szaladgálni. Prézli alig bírt magával, olyan boldog volt. Olyan állatok nyomait szimatolta, amit szerintem még sosem érzett ezelött. Nagyon jól érezte magát, még az autóban is. Hol az egyik gyerek ülésben nézelődött, majd aludt egy picit, aztán a másik gyerek ülésben, aztán néha előre jött hozzám. Túl sokat nem fészkelődött, de sikerült mindenhol lefotóznom. :) Viszont amióta haza értünk alszik mint a bunda. :)  Jól kifárasztották a mai napi izgalamak, amiből volt bőven.

Az egyik szántóföldön a messzeségben megláttam 5-6 őzikét, nagyon messze, szerencsére Prézli nem látta meg, mert különben nem is tudom, hogy hoztam volna haza.

Egy biztos, a fehér bundájával jól tudja magát álcázni a hóban. :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bence ülésében, majdnem alvós pózban.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bence ülésében alvás közben :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bence ülésében, kiváncsian nézelődve...

Reggel már nem volt időnk fésülködni, így elég kócosan néz ki. :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nagyon messze az őzikék szaladnak el, Ők észre vettek minket szerencsére, ezért elfutottak.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Aludt Bogi ülésében is... :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szokásos repülős póz prézli módra...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Havas pofival mellettem...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Fantasztikusan telt el a mai napunk, reggel még teli voltam aggódással és gyors döntést kellett hoznom. Jól döntöttem az biztos, ez estére kiderült.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://prezliwestie.blog.hu/api/trackback/id/tr451702322

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsera 2010.01.29. 09:49:09

Sziasztok! Nem tűntem el, csak sok a dolgom :S azért kicsit mindig feljövök ide, hátha tettél fel új képeket! Látom Prézli baba nagyon élvezte a kiruccanásotokat! :) Egyszer gyertek el hozzánk, kimegyünk a rétre, legalább jól meghajtják egymást a lurkók! :)))
Pusziiii!

Prezliwestie 2010.01.30. 21:56:35

Szia! Mindenképpen elmegyünk egyszer hozzátok! :-) Szerintem nagyon élveznék a gyerköcök, biztos nagy hancurozás, rohangálás lesz! :) Puszi
süti beállítások módosítása