Nagyon rosszul indult a hetünk, mert jómagam már vasárnap délután ágynak estem. Iszonyatos fejfájással, torokfájdalmakkal és persze orrfolyással. Természetesen némi láz is kapcsolodott hozzá, ami ugye hol izzadással, hol fázással párosult. Ezért annyit aludtam, hogy magam is alig hiszem el, de nagyon húz az ágy, sajnos még mindig. Prézli viszont be volt jelentve az állatorvoshoz az ivartalanítási mütétre kedd este fél 8-ra. Úgy gondoltam valahogy túl élem, nekem már mindegy, szóval bele csaptunk a lecsóba. Kedden egész nap ágyban dekkoltam szintén, és vártam a csodát, hogy meggyógyulok. Sajnos nem érkezett még mindig meg, nem tudom hol késik már. :(  

Elöször is szeretném elmondani, hogy itt Lőrincen találtam egy olyan orvost, aki azért orvos, mert szereti az állatokat és a pénz csak másodlagos kérdés. Ezúton szeretném megköszönni, Dr. Fekete Ádámnak a sikeres mütétet és minden jó tanácsát.

Úgy gondoltam azok kedvéért akik még a mütét előtt állnak és kiváncsiak a részletekre, naplószerűen írom le a történteket.

Este közel 1 órás séta 18-19h között (ez nekem is jót tett némileg mert 3 napja csak ágyban fekszem) 

19h20 Megkapta az altató injekciót, ott lehettem vele, míg el nem aludt.

19h30 Prézli alszik :) Rémes látvány...

19h50 Prézli készen van, szólt az orvos, hogy jöjjek, kapott valamit, amitől pillanatok alatt ébredezni kezdett, de nem ébredt fel teljesen, de megismert engem. Pár pillanatra még láttam a műtő asztalon is kiterülve. :-( Nagyon hálás vagyok a Doktor Úrnak, hogy  ha láb alatt is voltam, de szinte végig Prézli mellett lehettem. 

20h15 Haza érkeztünk, a kutya tiszta kába még, fekszik mozdulatlanul. Itt megemliteném, hogy a sebet nem kötötték be, a gyorsabb gyógyulás érdekébe. 

21h (műtét után 1 órával) felemeli a fejét, kábán nézelődik. 

22h (műtét után 2 órával) hányt, a reggelit véltem felismerni, amit reggel 8 körül kapott.

23h (mütét után 3 órával) bepisilt, alvás közben. 

23h15 Miközben felpucoltam a pisit, ácsorgott (itt állt fel elösször a lábaira) és közbe még egy adag reggeli kaptunk vissza. Mindenkinek ajánlom, hogy több adag alávaló cuccal készüljön. Én plédeket hajtogattam alá, hogy viszintesen tudjon rajta feküdni kényelmesen.

Hajnal 4h (8 órával mütét után) ki akart menni az udvarra, álldogált, kikisértem, az ajtó elött nagy tocsát pisilt.

Reggel 7h (11 órával a mütét után) ki akart menni, pisilt, és elöször ivott, aztán bejövetele után csak ácsorgott, és szoborrá változott egy negyed órára. Kérleltem, hogy feküdjön le nem akart, ezért magam mellé vettem és persze az én ágyikómba, már elaludt. Jelelnleg is alszik, mellettem.  

 

Prézli igazi hősként viselkedett, nem raktam még rá semmit, sem a gallért, sem body ruhát. Azt mondta az orvos, hogy akkor tegyem rá, ha már elkezdi piszkálni. Mai terveim alapján mindketten gyógyulunk és alszunk jó sokat. Legközelebb hozok képeket is, most erre már nem futja az energiáimból.

Mindenkinek köszönöm az aggódást, drukkolást és szorításokat.

Millió puszi Renáta és Prézli

 

A bejegyzés trackback címe:

https://prezliwestie.blog.hu/api/trackback/id/tr861804895

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása