Prezliwestie 2010.01.09. 21:23

Kutya ovi 3.

Ma ismételten oviba voltunk, mivel az időjárás nem kedvezett nekünk, ezért hoztam pár képet az ázott Prézliről. :) Gyakorlatilag végig szakadt az eső, de természetesen ez a kutyusokat egyáltalán nem érdekelte, szinte tudomást sem vettek róla.

Viszont mai napon az én drága kuttyom szerelmes lett. :) Egy Málna nevű 4 hónapos beagle kutyusba. Egyik szemem sírt a másik nevetett. A mai napon én nem vettem részt a kutya oviban csak szolgaként, illetve sofőr voltam, hogy oda szállitottam, haza vittem, aztán megfürdettem, persze utánna már ismét gazdi lettem. :) Ilyen még sosem fordult elő, de bármit tettem, mondtam észre sem vett, csak Málna létezett. Nem kellett sem a párizsi, sem a sajt. Haza utat végig sírta szegénykém, de végül megnyugodott. Nem Málna az egyetlen lány az oviba, de Ő valamiért levette a lábáról Prézlit. Ilyen a szerelem első látásra... Az oktató szerint, ha Málna nem tüzel akkor a következő alkalommal már talán észre fog venni engem is Prézli. :)

Ez a fotó a bizonyítéka, hogy tisztán érkeztünk az oviba:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Itt még nem érkezett meg az oviba Málna, így szélsebesen szaladt hozzám a hívó szavamra:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ő Málna, innentől én már nem voltam ott, legalábbis Prézli szerint... :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kénytelen voltam megkötni Prézlit, míg Málnát látó távolságon kívül nem vitték, mert úgy éreztem Prézli képes lett volna érte, még kerítést is mászni... :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ő itt még nem tudja, hogy fürcsi vár rá, Málna miatt szomorkodik...  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sosem hittem, hogy egyszer mi is leszünk ennyire koszosak... :)

De anya szerelmes vagyok...ééés nem érdekelt, hogy szakad az eső, vagy sár van... 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Fürcsizés, ez volna a büntetés?!? ez sajnos kényszer volt...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ezt a fotót azoknak ajánlom akik azt gondolják, hogy a westieknek nagy fejük van... vízesen úgy néz ki Prézli mint egy kisegér... :) :) :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mai nap végeredménye: Egy szerelmes, de már nem szomorú, tiszta és illatos Prézli lett.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://prezliwestie.blog.hu/api/trackback/id/tr931660015

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsera 2010.01.15. 16:25:23

Nagyon csini lett itt valaki! :))

Prezliwestie 2010.01.21. 20:40:49

@zsera: Köszönjük, majd igazán, ha Judit kezelésbe veszi. :)
süti beállítások módosítása